meyy mey is melya

I go out seven nights a week
It feels so good to finally be free
And I party like I never did before
Oh, what in the world was I waiting for?
Everything is perfect now
Without you in my life
You can pick up all the pieces
That you left behind

I'll just tell myself
Girl forgive the past
No time for regrets
No more looking back
I'll forgive you more
Every single day
Every step I take
Is getting better

Sunday 3 July 2011

TENANG. .. .

oke oke oke....
memang lama jugak tk pegy pantai pulak kan....tetibe rase nk pegy pantai pulak =,= sangat teringin :)
sbb act nk crik tmpt yg mcm tenang..alahai..bes nyee....so pantai la i think mcm tenang :))
eee...nk pegy pantai.... tp tk de pulak org nk teman... pulak =,= hihih....

pantai...oke oke oke.....
i like la susane ala ala lmpug gtu....mmg la org akan ckp *ee...kmpug mane ade pape....
but i like...i mean it..bukan nk duduk menetap...noo...juz holiday...o raye kat kmpug...WOW....bes nyee :)) sbb kmpug i mmg da mcm bukan kmpug dah.....:(( so mmg agk jeles gila org yg ada kmpug...rumah yg atas tu..**uma kmppung....eeee..bes nye....

oke oke oke....
crte kat my makkk...die soh i crik o kawen ngn org kmpug nnty =,=
pulak dah.... :)) hihiih..tk kesa asl kan baik....***tp nk dok slngo je :)
nnty nk pegy jgk...trngin sgt :( sob sob sob :)) so i nk ekot sape sape yg ade kmpug tu....hahah ***msty rmai nnty tk nk mngku yg ade kmpug santek...****tkot i nk ekot pulak kan :))

hihihi :))
the fact...sape2 yg ada kmpug yg santek tu :))
jeles gila =,=

No comments:

Post a Comment