meyy mey is melya

I go out seven nights a week
It feels so good to finally be free
And I party like I never did before
Oh, what in the world was I waiting for?
Everything is perfect now
Without you in my life
You can pick up all the pieces
That you left behind

I'll just tell myself
Girl forgive the past
No time for regrets
No more looking back
I'll forgive you more
Every single day
Every step I take
Is getting better

Friday 8 July 2011

care cover apabila terjatuh di tempat awam :D

jatuh apabila tgah pong pang gosip : terjatuh o tergolek..... bangun dan cover... tbe2 crite pasl ade org jatoh kat mmbe 'arytu aku nmpk budak c **** jtoh mcm tu lah.... :D aku saje nk tnjuk kat korg :)) +crte.... tapi die jtoh lagy trok gila...tergolek golek =,= 

jatuh terjelepok.....amboi..buruk meno =,= ***jgn terus bangun....cube tnye mmbe santek tk klo ak duduk mcmni..... :D msty mak mertue sayang aku lebeyh :D

jatuh tbe2 =,= kalaw tgah jalan ramai ramai tu...eloklah tarik salah seorang kawan kamu :)) boleyh lah jatuh same2 nnty.... :)) **damn punya kawan... 

mnde yg mmg tk ptot dilakukan okeyh :D
sume mmg anooooyingg gilaaa =,=



No comments:

Post a Comment