meyy mey is melya

I go out seven nights a week
It feels so good to finally be free
And I party like I never did before
Oh, what in the world was I waiting for?
Everything is perfect now
Without you in my life
You can pick up all the pieces
That you left behind

I'll just tell myself
Girl forgive the past
No time for regrets
No more looking back
I'll forgive you more
Every single day
Every step I take
Is getting better

Sunday, 28 August 2011

dalam diam :)


Cukup cintai dalam diam
bukan kerana membenci hadirnya
tetapi menjaga kesuciannya
bukan kerana menghindari dunia
tetapi meraih syurga-NYA
bukan kerana lemah untuk menghadapinya
tetapi menguatkan jiwa dari godaan syaitan yang begitu halus & menyelusup

Cukup cintai dari kejauhan
kerana hadirmu tiada kan mampu menjauhkan dari ujian
kerana hadirmu hanya akan menggoyahkan iman dan ketenangan
kerana mungkin membawa kelalaian hati-hati yang terjaga

Cukup cintai dengan kesederhanaan
Memupuknya hanya akan menambah penderitaan
menumbuhkan harapan hanya akan membumbui kebahagiaan para syaitan
Cukup cintai dalam diam dari kejauhan dengan kesederhaan & keikhlasan
Kerana tiada yang tahu rencana Tuhan
mungkin saja rasa ini ujian yang akan melapuk atau membeku dengan perlahan

Tuesday, 2 August 2011

bersyukur lah :)

konsert PALESTINE IN OUR HEART.... :D -29/7/2011-
ni juz untuk mmberi kesadaran...betape kite patut bersyukur...hidup kite cukup sempurna kalo dibanding kan ngn orang kat palestine tu kan ..  :(( 

and 1 more.. ade ank2 ytim...join us that nite :))...n terpndg kat sorg budak ni....i mean....baby...agk2 umo 1 taon mcm tu kot....kesian sgt...bile tgk budak tu....sedeyh tbe2...bygkan la..dari kecik dah digelar anak yatim...tanpa ibu dan ayh membesar kan die..raye tanpe ibu dan bape..tabah betul kan dorang tu......kite pulak kdg2 tk bersyukur dgn ape yang ade...so sjk dari tu mmg sedar sgt =,= kite ni sgt2 perlu menghargai ibu dan ayah kite...smentare mereke ade dpn mate kite..adalah wajib mendoakan kedua ibu bape kite kan :D 
mereka sgt tabah..menerime khlgn parents kan :( klo melya?...boleh kah idop baek2 mcm mereka?
=,= tk dpt dbygkan....bg ku itu lah ujian yg terlalu berat...berat sgtttttt.....pk2...mcm mane nk tros kan idop tnpe parants...=,= **tulis pon da sedeyh blom lagy in real stuation kan....=,=
but semue org kene lalui nye........-,-

so renung renung kan.....